مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ: دلخسته ی عشقوبلاگ: دلخسته ی عشق، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دلخسته عشق

جمعه ی مسافرتی - کرمجگان

1394/5/9 21:10
نویسنده : مریم
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من امروز باپدرم مادرم مادر بزرگم پدر بزرگم  به روسای کرمجگان رفتیم.اول وقتی رسیدیم صبحانه خوردیم و پدرم گفت:بریم کوه ما هم رفتیمگریهمن هم می گفتم :من نمیام من نمیام واخر هم رفتم.

بعد از کوه هم رفتیم موبایل بازی

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

تک دختر مامانش(kosar)
10 مرداد 94 15:47
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به وبلاگ zahra82.niniweblog.com برید و به من کد 5 ♥♥♥رای بدهید. کلی متشکرم.
مریم
پاسخ
من رمز وبلاگت راندارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلخسته عشق می باشد