مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ: دلخسته ی عشقوبلاگ: دلخسته ی عشق، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دلخسته عشق

مدرسه

1394/8/1 19:48
نویسنده : مریم
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر شماآرام

روز اول مدرسه خوش گذشتخندونک

2 کتاب به من اضافه شدغمگین

تفکر و پژو هش و کارو فناوری اضافه شدهگریه

ولی امتحان نداردخنده

من روز اول دوستانم و معلمممممممممممممممممممممممممممم را دیدمزیبا

من هر هفته امتحان دارم گریه

به طوری که نمی توانم به وبلاگم سر بزنم حتی روز جمه ولی چون فردا تعطیل است وبلاگم را درست می کنم آرام

همش درس همش فکرمتنظر

  

                                                         موفق باشیدآرام

 

پسندها (1)

نظرات (1)

اورانوس
3 آبان 94 21:04
آخی عزیزم چه کتابای عجیب غریبی دارین شما ،چه کتابايي داشتیم ما یادش بخیر...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلخسته عشق می باشد