مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ: دلخسته ی عشقوبلاگ: دلخسته ی عشق، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دلخسته عشق

رمان

1394/5/12 16:57
نویسنده : مریم
189 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز از کتابخانه یه کتاب گرفتم حتی اصلآ روی ان را نخواندم وقتی داشتم کتاب را پس می دادم به نظرم این کتاب به چشمم زیبا امد و ان را اما نت گرفتم . آرام

وقتی من ان کتاب را گرفتم امدم خانه و روی ان را خواندم نوشته شده بودجن کدو من ان را خواندم و فکر نمی کردم زیباباشد ولی فوق العاده بود پس یا دم باشد این دفعه هل هلکی  کتاب انتخاب کنم چون روی میز کتاب دار بود من ور داشتم.

کتابشم جدید بود.خجالت

کتاب دیگر هم گرفتم اسمش الکساندر گرام هابل بود ان را نخواندم.خندونک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آقامحمدهادی
12 مرداد 94 17:08
سلام.وبلاگتون عالیه. میشه لطف کنید به سایت نی نی عکس یه سری بزنید وازعکس پسرم بازدید کنید تا امتیاز بگیره.ممنون میشم توقسمت جستجوی نی نی سرچ کنید سیدمحمدهادی رستمی عکسش میاد.مرسی http://www.niniaxs.ir/
ساسان اس ام اس
13 مرداد 94 17:24
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
اسرا دخمل مامانو بابا
24 مرداد 94 15:56
هیچ مناسبتی مثل روز دختر نمیشه..روز دختر مبــــــــــــــــارک بــــاد!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلخسته عشق می باشد