مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ: دلخسته ی عشقوبلاگ: دلخسته ی عشق، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دلخسته عشق

شمال -بابلسر

1394/6/24 14:06
نویسنده : مریم
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

در این دوروز خاطرات زیبایی برای من به وجود امد روز جمعه شب ان به عروسی رفتیم و فردا شنبه  ساعت 6:45 دقیقه حرکت کردیم به شهر بابلسر کنار دریا  اول تهران را گذراندیم و سپس از جاده ی هراز شروع به حرکت کردیم جادهی قشنگی ولی پیچ و خم بدی داره و همین طور حرکت کردیم و روستاها را پشت سر هم گذراندیم  تا به بابلسر رسیدیم بعد رفتیم تا ویلا اجاره کنیم  مثل اتاق اتاق بود ولی باغش یا همان حیاطش زیبا بودمتنظر

فقط گل نبود درخت نارنج پرتقال ونارنگی بود ان هم بزرگمتنظر

بعد ازان که ویلاپیدا کردیم غذا خوردیم و استراحت کردیم .رفتیم دریا من با یک چوب اسم خودم را روی ماسه ی گلی نوشتمآرام

من با قایقی که لب ساحل پارک شده بود عکس انداختمخندونک

پدر بزرگم گفت بریم قایق سواری مامانم و مادربزرگم نیامدند به خاطر همین من و بابام و پدر بزرگم رفتیم قایق سواری اول به ما جلیقه دادندآرام من هم باجلیقه این شکلی شدمخندونک

بعد هم رفتیم قایق سواری ان قند حال داد به من که خوش گذشتآرام

روز دوم هم رفتیم دریا و سپس من وارد اب شدم وای شنا کردم آرام

روز سوم همتوی ساحل نشستم وبا موبایل بازی می کردمآرام

راستی ما باغ وحش هم رفتیمآرام

لک لک پشت سر من است آرام

بعد از این کار ها غذا خوردیم و رفتیم خانه ی خالم و یک شب هم ان جا ماندیم و امدیم قم  راستی برگشت به تران از جاده ی فیروز کوه امدیم جاده اش زیبا بهتر از هراز.

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

❤ مه آ سا ❤
24 شهریور 94 16:15
ایشاالله مسافرت خوش گذشته باشه
آیدا
29 شهریور 94 13:38
مرسی به وبم اومدی
مریم
پاسخ
خواهش می کنم
اورانوس
1 آبان 94 19:48
سلام عزيزم چه عکسای قشنگی گذاشتی ،خوشحال میشم به وب منم سری بزني
آلیز
2 آبان 94 16:01
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مامی جون
7 آبان 94 13:34
سلاااام مریم جاآن گل ..وبلاگ زیبااای داری بههه چه جای باصفایی خوش بحالت امیدوارم بهت خوش گذشته باشه منم تو وبم منتظر حضورت هستم همچنین باتبادل لینک موافق بودی بگوو لینکت کنم توهم لینکمون کن😘😙
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلخسته عشق می باشد