مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ: دلخسته ی عشقوبلاگ: دلخسته ی عشق، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

دلخسته عشق

تولدت مبارک

1395/3/24 0:00
نویسنده : مریم
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

مریم عزیزم اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک

از طرف دوست عزیزت منااااا   

راستی  رمز ورود بخواطر همین خواستیمجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرسام
24 خرداد 95 15:55
تولدت مبارک مریم جون ایشالا ۱۰۰۰۰ ساله بشی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلخسته عشق می باشد