مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ: دلخسته ی عشقوبلاگ: دلخسته ی عشق، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دلخسته عشق

کادوی روز مادر

1395/1/10 15:55
نویسنده : مریم
84 بازدید
اشتراک گذاری

مــادرم فـرشــــــتــه است ..

ولی …

هیچوقت ندیدم پرواز کند …

زیرا به پایش …

مـــن را بسته بود …

بــرادرم را…

و همه ی

زندگیش را …

معذرت میخواهم نیوتون …!

راز جاذبه،

مــــــادر

من است!

معذرت میخواهم ادیسون!

چرا که “مــــــادر” من اولین چراغ زندگی من است!

معذرت میخواهم انیشتین!

فرمولهای تو از توضیح “مــــــادر” من عاجزند!

رومئو!

همه راه ها به عشق “مــــــادر” من ختم میشود …!

مــــــادر من ،

عــــــشــــق من است…

میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید …

مــــــادرســـت دیگر …

امروز من برای روز مادر یک کارت هدیه ی 20 تومانی تهیه کردم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بیتا
13 فروردین 95 1:52
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلخسته عشق می باشد