مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ: دلخسته ی عشقوبلاگ: دلخسته ی عشق، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دلخسته عشق

سن من

1394/4/13 19:31
نویسنده : مریم
168 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز به مادرم گفتم چند سالمه گفت : برو از بابا بپرس خلاصه روز بدی برای پادرد بود پدر من را فرستاد پیش ما مان دوباره بابا مامان بابا مامان غمگین هنگ کردم.

ولی اخر از مادرم پرسیدم یک ساعت  شد پام

درد

می کرد

ووووووووووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یییییییییییییییییییییی ی               یییییییییییییییییییییییییییییییی

                                        اخر هم 11سال و5 ماه و25 روز سن داشتم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلخسته عشق می باشد