مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ: دلخسته ی عشقوبلاگ: دلخسته ی عشق، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
زهرازهرا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دلخسته عشق

عکس من در روزنامه(کلاس اولم

1394/12/2 14:49
نویسنده : مریم
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدن با خبر های خوش

من امروز خیلی خسته بودم گفتم بیام یه سری به وبلاگم بزنم یا برم خاطراتم را بخوانم وقتی داشتم خاطراتم را مرور می کردم یک روزنامه پیدا کردم اول می خواستم بندازمش دور که ناگهان عکس من در ان روزنامه بود وقتی کل روز نامه را باز کردم دیدم دوستان قدیمی ام و دوست صمیمی من عکسشون بودو من هم عکسم بود محبت

اینم عکس من خندونک

کنارش خودکار کشیدم علامت زدمجشن

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلخسته عشق می باشد